السلام عليكم....

Little devil is speak out

aku...ekin...dan...

Monday, January 9, 2012

Heartbroken

8 Januari 2012

I prepare all the dishes,i cant wait to meet up him.I ask him so many time to make sure it, “are you sure,betul nak jumpa nie?”,he said “yup,betul,sok kita jumpa ok”.Time tu memang bukan kepalang seronoknyer nak jumpa dia,mana tak nya,aritu dia ley lak terlupe “date”.Jadi untuk memperbetulkan keadaan itu,dia kata nak jumpa.Mula-mula nak jumpa First January,tapi tak dapat lak cuz i got family gathering,so he pomised me next weekend,and then we decide on Sunday.8 January 2012.Which is mean his birthday.Tibe-tibe lak dia kata nak jumpa ari sabtu,xnak jumpa ari ahad,ada hal katanya.Masa dengar dia cakap camtu,terus aku hangin,terus aku cakap, “ape kes?u promised me right nak jumpa weekend,ari ahad”, he said,“bukan xnak jumpa,tapi dah cakap ngan member,jumpa ahad,ala,bukan xnak jumpa pun,kita jumpa sabtu,ok”. Bengang dengan keputusannya,terus aku letak handphone.

Tibe-tibe terdetik dalam hati.Kenapa tak ley jumpa ari ahad.It was ur birthday.Mesti lah seronok celebrate dengan GF kan.Aku ni kan GF dia,xkan dia xnak celebrate dengan aku.Apa hal dengan dia tu,lagipun dia da promised kot.Sakit hati aku.Then tibe-tibe dapat sms daripadanya, “baru teringat,ahad birthday B,ok,kita jumpa ahad ye”.Bila baca sms tu,hati nie bukan main happy lagi.Yes,we’re goin to celebrate your birthday.Banyak kali msg and call dia semata-mata nak confirmkan betul ke kita akan jumpa ahad ni,sampaikan dia siap call kul 5 am untuk make sure our plan iaitu our date akan menjadi.Aku lak bangun awal pagi ari ahad,semata-mata nak basuh baju n kemas rumah dan paling importance is I want to prepare a dished for him,masak spaghetti and triffle untuk dia.Semangat giler ya amat nak buat semua tu.Semata-mata khas untuk dia.Janji nak jumpa pukul 2 pm.

Masuk jer azan zohor,terus aku solat,ye la,kononnyer xnak la terlambat untuk our first date kan.Then,i’m texting him.No reply.I made it call.OMG.He switch off his phone.Ya Allah,ape hal nie,apasal dia off phone.Dalam hati,tepat kul 230 pm kalo dia tak sms or call,secara muktamadnyer “date is cancell”.Time tu,seriuosly mmg sakit hati ya amat sangat.Mcm-mcm yg bermain di fikiran.430 pm he call me.I’m rejected his call.SMS pun masuk dia cakap dia tertido,paling menyakitkan hati bila baca msg dia “sory ayg,ABG tertido”.Whose abg?I never call him “abg” instead of “B”.Puas dia call,aku reject,dia beria-ria sms aku mengajak untuk keluar.

At this time,i dont know how i feel.Anger.Sad.Dissapointed.It mixed.I dont know what to said.Bukan sekali ni,tapi sebelum nie pun pernah gak.And this was the most worst thing he ever did.I try to believe that he is better than the Ex-BF.Yes,he totally different.Anything than the ordinary.That make me feel alive.But,at this point,i dont think i can love him like i did before.

Saya betul-betul kecewa dengan apa yang berlaku...

No comments:

Post a Comment