السلام عليكم....

Little devil is speak out

aku...ekin...dan...

Thursday, November 3, 2011

Perempuan di atas dan lelaki di bawah



Mula-mula syok,
masuk kali kedua,mula bosan
Lama-lama naik menyampah,

Dalam hati tanya,ok x nie ?
Hati kata tak ok,otak kata okies,
tak pe,kasi peluang...kot..
mengomong seketika..

Lelaki,
Adakah kau memang dilahirkan untuk jadi ketua?
Perempuan pula bagaimana? Pengikut ?
Kau arah,aku ikut..
macam tuli...tapi...

Lelaki,
Sedarkah kau perempuan itu dilahirkan dari tulang rusuk kau !
"Shera Aiyob,kau sebagai dari tulang rusuk kiriku,syg awak sangat-sangat"
puitis Zahril Adzim dari blog nyer,
Indah lontaran itu untuk kekasih hati,

Lelaki,kau perlu ingat,tak semua perempuan suka posisi atas
Tercabar,
tunjukkan aku kehebatan kau,

Lelaki,kepadamu aku berterus terang..
Aku suka Kau...tetapi..
Kau masih ditakuk lama,
Itu pada pandangan aku,
Perubahan perlu wujud dalam diri kau
Mulut kata "ya",hati kata "tidak"
Aku mual dengan keadaan kau...

Lelaki,aku suka kau di atas,aku di bawah
Secure,Comfort and protective
Aku akan bertahan menunggu perubahan...
Selagi mampu...Jangan aku berubah..

Lelaki..aku hormat kau sebagai Pemimpin bukan ketua...

*Adalah haram bagi seorang isteri menyimpan perasaan cinta kepada lelaki selain suaminya.

2 comments:

  1. lucah,,, hahahha,,, xd la guraw,,, sis,,, ad prob ea,,, no matter atas ataw bwah,,, love is da most precious,,, klo pmpn di ats,,, jgn sskali bngga,,, tp cuba bntu,,, mgkin ad smthg yg sbnaY dy d ats n kta d bwh,,, vice versa,,, kdg2 ad gak yg kita kt ats dy kt bwh,,, cz love is 2 complte each other,,, mne yg kurg akn dilgkapkan oleh psngan k,, so jgn bnyk fkir sgt,,,

    ReplyDelete
  2. hahaha...siot jer..sape yg lucah doohhhhh,hehehe...x de la gado ape2 pu..cume geram jer ngan pgai dia tu..huhu..asyik nak A jer..ape2 pun dalam relationship must be give and take ;)

    ReplyDelete