السلام عليكم....

Little devil is speak out

aku...ekin...dan...

Thursday, November 24, 2011

Egois

Aku ke yang bersalah ? Selamba dia jer cakap aku dah takde perasaan kat dia, “B rasa ayang makin lama makin jauh dari B”,dia cakap aku dah takde hati kat dia,semua benda aku bangkang,urmmm..sebab xnak ikut balik perak?then u jump into conclusion that I’m not love you anymore? How could u said that ? Why ? Dah cakap banyak kali kot,dah banyak kali discuss kot pasal benda nie,I’m not ready to “MEET THE PARENT”S”.Then u said,why ? apa yang x ready ? nak tunggu apa,kita tunang jela dulu..27 Nov nie..lagipun Ma cakap wat skali ngan akak.. “arrghhh,xkan 27 Nov nie ? Awal kot..lagipun tau kan ekonomi pun tak stabil lagi”. Ala,kita tunang je dulu,ok..lagipun takyah riso la,ada j rezeki tu..Macam-macam alasan yang diberi untuk mengukuhkan lagi fakta kamu itu.Serabut perut.Pening.Tidak termakan dengan pujukan kamu itu,akhirnya kau give up,mengalah jua.Kau senyap.Aleh-aleh kau hantar sms kepadaku.

“Ku menyintaimu,lebih dari apapun..jangan kecewakan hati dan perasaanku yang ikhlas terhadapmu..Ku tak sabar untuk menjadi teman hidupmu..”

Bukan aku tak sudi,tapi aku sentiasa menginginkan kamu.Cuma pernah kau terfikir kenapa aku bertindak begitu.Kau terus kata aku takde perasaan.Aku amat menyayangi kamu.Tunjukkan aku yang aku betul-betul bersalah jika kesalahan itu kau yang lakukan.Prove me I was wrong.Show me the true path I should go.Apa yang perlu aku lakukan lagi untuk menunjukkan kau yang aku pilih.Aku bukan Ego,Cuma ingin kau sedar yang aku juga ada hak untuk menentukan apa yang aku inginkan.

Kita telah ditakdir bersama
Teman hidup di dunia
Malam siang kita jadi satu
Kerana engkau adalah milikku

Pegang tanganku seeratnya
Dunia ini berputar ligat
Mengapa harus ada sesal
Andainya tersungkur tetap bersama

Sudah aku cakapkan banyak kali “Saya tetap milik awak,Syed”,Cuma kau belum ada hak atas aku lagi.Tolonglah jangan kau ragu lagi dengan perasaan ini.Setiap langkah yang aku ambil,aku takkan menyesal dengan pilihan aku.There is no mistake,only a lesson.Percayalah cakap aku,yang kita ditakdir bersama walau ada yang tidak mempersetujui hubungan ini.Aku akan tetap menunggu perubahan itu.

No comments:

Post a Comment