السلام عليكم....

Little devil is speak out

aku...ekin...dan...

Wednesday, May 16, 2012

C.I.N.T.A

Baru-baru ni makin kerap aku "usha" mamat tu,seriously memang tergugat nafsu aku,haha..
bukan apa,suke tgk badan dia,tough pastu tinggi,putih lak tu,and yg paling bes muka dia garang,
my cup of tea,hehe...

Mula-mula masuk keje kat MAA Takaful nie,mmg mind set da setting yg aku tak kan pandang
lelaki lain la,tengok sekilas pun tak kan la,tapi aleh-aleh gini lak..ashame with myself ;p
Setelah pelbagai usaha dilakukan,dpt la sikit-sikit info pasal mamat ni,tp kalo tgk muke pun mmg
da tau dia tu budak,hehe..okies,nama dia Faiz,umur 22 tahun,duduk Shah Alam,student practical Uitm n dtg kerja bawa kereta...ok,anak org kaya..tinggi lebih kurang 17+ cm..muke putih,
n kitaorg pgil dia budak k-pop,sebab muke dia ala2 k-pop..haha..serious comey..mmg tergugat..
bnda camni pnah blaku kat aku dlu..hee...n lpas abes blaja,da nak sambong master..urm...
then sedang sibok aku ngah wat keje,dia lalu..dan aku pun cma biasa la blagak wat-wat tak pandang dia ,giler bajet,tp dlm hati beria-ria nak tgk dia,pahtu ofis mate aku,tiqa panggil..
"shiekin,dia lalu tu.."aku lak wat wat tak dengar..setelah dia duduk kembali ke tempat nyer,
baru aku pandang tiqa.."tiqa,jangan la panggil,nnt kantoi lak ngan faiz yg ekin usha dia"..hehe
Pahtu tiqa cakap .."la,dia pandang ekin kot,lame giler.."

Aduhhh..betul ker,berbunga-bunga dlm hati ku ini..stiap kali terserempak dgn dia,mst dia dan
kawannyer akan senyum kambing..alahai mst da kantoi yg aku usha dia,haha..ala,lantak la,peduli apa,usha jer,bukan nak tackle pun,suka tgk jer..lgpun aku sedang belajar untuk setia pada si dia...
Lagipun,org hensem confirm la da ada GF kan,kan,kan...
Bak kata Alif Aziz...
Sayang Sayang kamu dah berpunya..
bukan caraku untuk rebut pacar orang...
^_____^

Tapi tiqa kata.."ala kin,dia budak kot..."
Unfortunately,for whole entire relationship in my life..
,most of the man was a "boy's"..not much "guy's"...
terus teringat dekat sorang tu,nazrin..pe cite la dia skang..
mungkin ini langkah terbaik untuk kitaorg iaitu membawa diri masing-masing
,no string attached,eventhough we'r not even try to make up the thing's..
maybe i'm too afraid too lose him..but i'm allready lose him,right..
well,deep inside of my heart..if i got the second chance,
i will make the right thing..i miss you,naz...cikinaz..

STOP !!! STOP !!! STOP !!!

Sekarang ni kan sudah ada si dia,walapun in long distane relationship...
But,both of us would try to make the relationship no complicated as it can be..
Walaupun jauh,dan tak pernah dating and almost 4 month tak jumpa,
dan amat jarang texting but when got time,baru la kitaorg akan call..
pahtu apa lagi bergayut la sampai battery tu mampos,
that's the our way to make the relationship work...dan baru-baru ni,si dia
meluah kan isi hati nyer untuk kali ke berapa ntah iaitu berkahwin awal...
Ntah la,bukan tak sayang,seriously mmg sayang,tiada orang lain pun,
cuma macam belum puas lagi jadi orang bujang and jujur cakap belum
bersedia untuk melangkah ke arah seterusnya...

I'm happy being a bachelorette ^___^

No comments:

Post a Comment